Documentarul THRIVE


Am asteptat premiera documentarului THRIVE in 11.11.11... si mi se pare ca nu am asteptat degeaba. N-am apucat sa vad cele peste 2 ore din el, dar filmul promite, fie doar si pentru ca face legatura, mai clar decat in alte locuri, intre fizica, cosmologie, geometrie sacra, teoria evolutiei. Inteleg ca se vorbeste in el si despre energia libera, asadar cei in cautare de solutii practice poate vor gasi motive de optimism.

Desigur, receptarea acestui film va depinde de nivelul de constiinta al fiecaruia. Cat de departe se avanta insa autorii sunt si eu curioasa sa aflu... :)

Pana una-alta, enjoy it!



PS. Observ acum, la cateva saptamani de la lansarea documentarului si dupa traducerea lui in limba romana, ca multi au o problema cu faptul ca autorul filmului este Foster Gamble, un membru al familiei care a pus bazele imperiului Procter & Gamble. Pe mine una acest detaliu nu ma afecteaza absolut deloc - atata vreme cat informatia este una de vibratie inalta, merge in directia unimii, si rezonez cu ea la nivelul inimii, atunci o validez, indiferent care e canalul prin care ea ajunge la mine. Inteleg insa ca unii sunt atat de prinsi in povestile teoriei conspiratiei, incat chiar si atunci cand li se ofera oportunitatea de a contempla un adevar de valoare inalta, se impiedica in detalii si raman tributari paradigmei vechi de gandire, bazata pe frica si suspiciune. Oare unde in aceasta abordare sunt increderea, lipsa judecarii (ca depasire a dualitatii) si deschiderea inimii care ar defini niste creatori constienti?
Ma intreb de ce nu alegem sa vedem nufarul, ci doar mlastina din care el rasare? E atat de dificil sa vedem divinul exprimat prin orice, doar pentru ca am stat prea multa vreme cu ochii pironiti in 'mizeria' umana? Si imi tot vin in minte cuvintele lui Iisus: "pana cand nu veti deveni precum copiii, nu veti intra in imparatia cerurilor..."